Głównym celem projektu był rozwój i promocja szlaku – Karpacki Szlak Wina, jako ważnego, regionalnego produktu turystycznego wzmacniającego wizerunek Podkarpacia poprzez wzmocnienie oferty enoturystycznej w regionie.
W ramach projektu zrealizowano następujące działania:
Działanie 1 – Działania informacyjno-promocyjne w ramach którego:
- Wydano przewodnik „Karpacki Szlak Wina ”.
- Wydano mapę rysowaną „Karpacki Szlak Wina”.
- Zorganizowano konferencje prasową dla przedstawicieli mediów lokalnych.
Działanie 2 - Rozszerzenie Karpackiego Szlaku Winna i jego oferty w ramach którego:
- Przyjęto trzech nowych członków do Karpackiego Szlaku Wina: Winnicę Arbor, Winnicę Spotkaniówkę, Winnicę Stańkowę. Dla nowych członków wykonano certyfikaty oraz tabliczki - celem zachowania spójnej identyfikacji wizualnej na szlaku.
- Rozbudowano stronę www.karpackiszlakwina.pl o atrakcje znajdujące się w pobliżu każdego z obiektów
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Podkarpackiego