W dniach 12-13 stycznia (piątek-sobota) 2018 r. w Zajeździe Pod Skałą, (Krajowice 68, 38-211 Jasło) odbyło się drugie szkolenie dla uczestników Karpackiego Szlaku Wina o tematyce „Sprzedaż ofert w enoturystyce”. Organizatorem była firma: Harmonia Paweł Pasztyła, wyłoniona przez Stowarzyszenie PRO CARPATHIA na wykonawcę pięciu szkoleń w projekcie „Karpacki Szlak Wina” (INT/EK/KAR/1/I/A/0026) realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020, zgodnie z Umową nr 2/10/2017 z dnia 6.10.2017 r. oraz Aneksem nr 1 z dnia 10.10.2017 r.

W związku z realizacją projektu Karpacki Szlak Wina finansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020, w dniach 23-27 listopada 2017 r. dokonano rozpoznania rynku w sprawie opracowania, druku i dystrybucji miniboardów (dwustronnych folderów do zawieszenia na standach reklamowych), dotyczących Karpackiego Szlaku Wina. 

 W dniach 17-18 listopada (piątek-sobota) 2017 r. w Zajeździe Pod Skałą, (Krajowice 68, 38-211 Jasło) odbyło się pierwsze szkolenie dla uczestników Karpackiego Szlaku Wina o tematyce „Marketing w enoturystyce”. Organizatorem była firma: Harmonia Paweł Pasztyła, wyłoniona przez Stowarzyszenie PRO CARPATHIA na wykonawcę pięciu szkoleń w projekcie „Karpacki Szlak Wina” (INT/EK/KAR/1/I/A/0026) realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020, zgodnie z Umową nr 2/10/2017 z dnia 6.10.2017 r. oraz Aneksem nr 1 z dnia 10.10.2017 r.

We wrześniu została przeprowadzona procedura wyboru wykonawcy na wykonanie filmu promującego Karpacki Szlak Wina oraz jego emisji w kanałach telewizji klasycznej, hybrydowej oraz mediach społecznościowych; czas trwania filmu: 7 minut; tematyka: promocja enoturystyki poprzez ukazanie potencjału winnic tworzących Karpacki Szlak Wina (w tym również po stronie słowackiej).

W trakcie XII Międzynarodowych Dniach Wina w Jaśle, na Rynku, w dn. 26-27 sierpnia odbyła się prezentacja Karpackiego Szlaku Wina w formie stoiska informacyjnego.

W czerwcu 2017 roku została opracowana koncepcja promocji Szlaku pn.: "Karpacki Szlak Wina – podstawowe założenia produktu turystycznego i koncepcja promocji". Dokument zawiera strategiczne kierunki działań promocyjnych, omówienie brendów, analizę SWOT szlaku, a także graficzny projekt loga Szlaku.

banner1

banner2

napis banner2

logo podkarpackie

Projekt „Odkryj Podkarpackie Winnice” jest zrealizowany przy wsparciu finansowym Województwa Podkarpackiego

Polityka prywatności

  

logo pc         Stowarzyszenie “Pro Carpathia”, Rynek 16/1, 35-064 Rzeszów, www.procarpathia.pl 

  

© Copyright 2020. Stowarzyszenie "Pro Carpathia" Karpacki Szlak Wina

Search